Inland kontejnerski terminali

Kapacitet inland kontejnerskih terminala na lokacijama Rijeka, Zagreb i Slavonski brod iznosi više od 5.500 TEU jedinica.

Svi terminali opremljeni su specijalnom opremom za manipulaciju svih vrsta kontejnera te pretovar i skladištenje robe.

Osim specijalne opreme svi terminali opremljeni su certificiranim vagma prema SOLAS konvenciji.

Uz vlastiti vozni park za prijevoz kontejnera također vršimo popravke svih vrsta kontejnera a isto tako posjedujemo opremu za prijevoz REEFER kontejnera pri konstantnom radu rashladnog uređaja.

  • Vlastiti vozni park za prijevoz kontejnera
  • Specijalna oprema za prijevoz kontejnera čija bruto masa prelazi dozvoljenu težinu na cestama
  • Oprema za prijevoz REEFER kontejnera za konstantan rad rashladnog sustava
  • Vlastiti kontejnerski terminal za sve usluge manipulacija kontejnerima i pretovara/skladištenja robe
  • Popravak svih vrsta kontejnera

  • Kontejnerski terminal – 1.500 TEU
  • Mogućnost proširenja/gradnje na dodatnih 80.000 m2
  • 2 x certificirane VGM vage prema SOLAS konvenciji
  • Kapacitet kontejnerskog terminala – 3.000 TEU
  • 2 x certificirane VGM vage prema SOLAS konvenciji
  • Vlastiti željeznički kolosijek
  • Mogućnost proširenja/gradnje na dodatnih 50.000 m2  
  • Kapacitet kontejnerskog terminala – 1.000 TEU
  • Certificirana VGM vaga prema SOLAS konvenciji
  • Vlastiti željeznički kolosijek
  • Vlastito pristanište na obali rijeke Save sa opremom za manipulaciju teretom
KONTAKTIRAJTE NAS

Više informacija vezanih uz uslugu saznajte putem telefona ili mail-a.

Ponosni smo na naša kompletna logistička rješenja koja koriste mnoge tvrtke diljem svijeta. U koliko ste poslovni korisnik i trebate jednu ili više logističkih usluga, molimo vas, koristite obrazac u nastavku kako biste nam se obratili.
E-mail

info@mansped.hr

Centrala

+385-51-505-325

Radno vrijeme

Pon-Pet : 08:00-16:00

Adresa uprave

Kukuljanovo 387, 51227  Kukuljanovo, Croatia
+385-51-505-325
info@mansped.hr

Radno vrijeme:
Pon – Pet : 08:00-16:00

Please fill required fields *